NOVINKY

arr3Nový web a e-shopOd 15.10. 2016 se můžete těšit na novu grafiku naší webové prezentace a našich e-shopů. Na co se... arr3Výčepní plyny DrinkGASOd 1.8. 2014 u nás na prodejně v Hustopečích. ON-LINE NÁKUP ZDE Provozujete výčep nápojů? V tom...

KONTAKTYREFERENCE VE FOTOGRAFIÍCH

 

48°56'5.100"N, 16°44'27.453"E

KONTAKT

Ráj Gastronomie.cz
Bratislavská 1379/7B
693 01 Hustopeče u Brna
tel: +420 732 56 46 44
napište nám
Kancelář a prodejna
Provozní doba: 8:00 - 15:00 h.

INFORMACE »
Formuláře pro reklamaci

Formulář pro reklamaci nefunkčního (vadného) zboží - ke stažení ve formátu pdf ZDE.

NEVZTAHUJE SE NA POŠKOZENÍ ZPŮSOBENÉ PŘEPRAVCEM!

 

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

1)       Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

2)       Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

a) má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné

b) se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá

c) zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy

d) je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti

e) zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů

_________________________________________________________________________________


Reklamační formulář on-line

Tento on-line reklamační formulář slouží pro reklamaci dodaného nefunkčního zboží, tak pro reklamaci zboží poškozeného přepravcem.

V případě reklamace on-line je nutné zaslat na e-mail info@rajgastronomie.cz také fotodokumetaci poškození.

Podrobné pravidla pro hlášení poškozeného zboží přepravcem naleznete ZDE.

Reklamační řád k nahlédnutí.

Upozornění:

Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství, předejdete tak prodloužení doby reklamace. Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení, ledaže se jedná o znečistění obvyklé.

Políčka označená * jsou povinná!!!

Reklamační formulář on-line
Jméno a Příjmení: *
Firma:
Adresa zákazníka: *
Telefon: *
E-mail: *
Číslo zásilky (balíku): *
Prodejní doklad (faktura) číslo: *
Datum prodeje: *
Číslo objednávky: *
Označení reklamovaného zboží: *
Katalogové číslo:
Výrobní číslo:
Popis závady (poškození): *
Preferovaný způsob vyřízení reklamace: *
Opište text z obrázku: *
 

 

NGQ3NjdkO