NOVINKY

arr3Výčepní plyny DrinkGASOd 1.8. 2014 u nás na prodejně v Hustopečích. ON-LINE NÁKUP ZDE Provozujete výčep nápojů? V tom... arr3Pokladní - restaurační systém 21. století16.03.2014 Pokladní - restaurační systém AWIS - jednoduchý objednávkový systém. Pokladny AWIS jsou...

GPS - souřadnice prodejny

48°56'5.100"N, 16°44'27.453"E

přečtěte si naše reference

VAŠI OBJEDNÁVKU ČI DOTAZ VYŘEŠÍME JEDNODUŠE NA NAŠICH TELEFONNÍCH LINKÁCH

JSME TU PRO VÁS

PORADENSTVÍ PRO GASTRONOMII

Pro více informací klikněte.

PROJEKTOVÁNÍ GASTRO PROVOZŮ

Pro více informací klikněte.

SHOWROOM, KANCELÁŘ, SKLAD

Pro více informací klikněte.

gastro shop

projektování gastro provozů

gastro bazar

servis gastro zařízení

Ráj gastronomie.cz

facebookPro více informací klikněte.

Pro více informací klikněte.

Naše firma je držitelem prestižního certifikátu "Ověřeno zákazníky".

KONTAKT

Ráj Gastronomie.cz
Bratislavská 1379/7B
693 01 Hustopeče u Brna
tel: +420 732 56 46 44
napište nám
Kancelář a prodejna
Provozní doba: 8:00 - 15:00 h.

INFORMACE »
Formuláře pro reklamaci

Formulář pro reklamaci nefunkčního (vadného) zboží - ke stažení ve formátu pdf ZDE.

NEVZTAHUJE SE NA POŠKOZENÍ ZPŮSOBENÉ PŘEPRAVCEM!

 

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

1)       Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

2)       Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

a) má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné

b) se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá

c) zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy

d) je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti

e) zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů

_________________________________________________________________________________


Reklamační formulář on-line

Tento on-line reklamační formulář slouží pro reklamaci dodaného nefunkčního zboží, tak pro reklamaci zboží poškozeného přepravcem.

V případě reklamace on-line je nutné zaslat na e-mail info@rajgastronomie.cz také fotodokumetaci poškození.

Podrobné pravidla pro hlášení poškozeného zboží přepravcem naleznete ZDE.

Reklamační řád k nahlédnutí.

Upozornění:

Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství, předejdete tak prodloužení doby reklamace. Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení, ledaže se jedná o znečistění obvyklé.

Políčka označená * jsou povinná!!!

Reklamační formulář on-line
Jméno a Příjmení: *
Firma:
Adresa zákazníka: *
Telefon: *
E-mail: *
Číslo zásilky (balíku): *
Prodejní doklad (faktura) číslo: *
Datum prodeje: *
Číslo objednávky: *
Označení reklamovaného zboží: *
Katalogové číslo:
Výrobní číslo:
Popis závady (poškození): *
Preferovaný způsob vyřízení reklamace: *
Opište text z obrázku: *
 

 

NmVhMTdkM