NOVINKY

arr3Nový web a e-shopOd 15.10. 2016 se můžete těšit na novu grafiku naší webové prezentace a našich e-shopů. Na co se... arr3Výčepní plyny DrinkGASOd 1.8. 2014 u nás na prodejně v Hustopečích. ON-LINE NÁKUP ZDE Provozujete výčep nápojů? V tom...

KONTAKTYREFERENCE VE FOTOGRAFIÍCH

 

48°56'5.100"N, 16°44'27.453"E

KONTAKT

Ráj Gastronomie.cz
Bratislavská 1379/7B
693 01 Hustopeče u Brna
tel: +420 732 56 46 44
napište nám
Kancelář a prodejna
Provozní doba: 8:00 - 15:00 h.

SLUŽBY PRO VÁS » SERVIS GASTRO ZAŘÍZENÍ
Záruční servis

Radek Basler - hlavní servisní technik - +420 775 608 700

Provádíme kompletní servis gastronomické techniky, tj. jsme schopni opravit a zprovoznit dílensky či přímo externě u zákazníka zařízení plynová, elektrická, opravit mechaniku strojů, rozvody vody či odpadu ve strojích. Provádíme opravy záruční, generální, běžné a preventivní.servis gastro zařízení

V záruční době má zákazník nárok na bezplatnou opravu.
Bezplatná oprava se týká práce technika a náhradních dílů.
Náklady na dopravu spojené s opravou si zákazník hradí sám.

Záruční servis provádíme pouze na zařízení zakoupené u nás!

Servisní technik Vás bude kontaktovat nejpozději do 24 hodin od nahlášení závady.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Pozáruční servis

V pozáruční době nemá zákazník nárok na bezplatnou opravu. servis gastro zařízení

Náklady na dopravu spojené s opravou si zákazník hradí sám.

  • práce technika 350,- Kč bez DPH / hodina
  • doprava 7,- Kč bez DPH / km
  • + případné náhradní díly

Pozáruční servis provádíme i na zařízení, které nebylo zakoupeno u nás!

Servisní technik Vás bude kontaktovat nejpozději do 24 hodin od nahlášení závady.

V naléhavých případech servisní technik vyjíždí ihned po telefonickém nahlášení poruchy.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Servisní protokol - formulář
Zákazník (firma):
IČ:
Datum nahlášení závady:
Adresa servisu: *
Jméno objednávajícího: *
Telefon: *
E-mail: *
Název zařízení: *
Výrobní číslo:
Datum dodání výrobku:
Typ servisu: *
Číslo faktury:
Popis závady: *
Opište text z obrázku: *
 

Odesláním formuláře potvrzujete souhlas s následujícími podmínkami: V případě výjezdu servisního technika na opravu ke konečnému zákazníkovi a prokázání nezáruční opravy Vám budou tyto náklady na opravu účtovány dle platného ceníku servisních prací naší firmy.

 

YWU1NDc1ZD