NOVINKY

arr3Výčepní plyny DrinkGASOd 1.8. 2014 u nás na prodejně v Hustopečích. ON-LINE NÁKUP ZDE Provozujete výčep nápojů? V tom... arr3Pokladní - restaurační systém 21. století16.03.2014 Pokladní - restaurační systém AWIS - jednoduchý objednávkový systém. Pokladny AWIS jsou...

GPS - souřadnice prodejny

48°56'5.100"N, 16°44'27.453"E

přečtěte si naše reference

VAŠI OBJEDNÁVKU ČI DOTAZ VYŘEŠÍME JEDNODUŠE NA NAŠICH TELEFONNÍCH LINKÁCH

JSME TU PRO VÁS

PORADENSTVÍ PRO GASTRONOMII

Pro více informací klikněte.

PROJEKTOVÁNÍ GASTRO PROVOZŮ

Pro více informací klikněte.

SHOWROOM, KANCELÁŘ, SKLAD

Pro více informací klikněte.

gastro shop

projektování gastro provozů

gastro bazar

servis gastro zařízení

Ráj gastronomie.cz

facebookPro více informací klikněte.

Pro více informací klikněte.

Naše firma je držitelem prestižního certifikátu "Ověřeno zákazníky".

KONTAKT

Ráj Gastronomie.cz
Bratislavská 1379/7B
693 01 Hustopeče u Brna
tel: +420 732 56 46 44
napište nám
Kancelář a prodejna
Provozní doba: 8:00 - 17:00 h.

SLUŽBY PRO VÁS » SERVIS GASTRO ZAŘÍZENÍ
Záruční servis

Radek Basler - hlavní servisní technik - +420 775 608 700

Provádíme kompletní servis gastronomické techniky, tj. jsme schopni opravit a zprovoznit dílensky či přímo externě u zákazníka zařízení plynová, elektrická, opravit mechaniku strojů, rozvody vody či odpadu ve strojích. Provádíme opravy záruční, generální, běžné a preventivní.servis gastro zařízení

V záruční době má zákazník nárok na bezplatnou opravu.
Bezplatná oprava se týká práce technika a náhradních dílů.
Náklady na dopravu spojené s opravou si zákazník hradí sám.

Záruční servis provádíme pouze na zařízení zakoupené u nás!

Servisní technik Vás bude kontaktovat nejpozději do 24 hodin od nahlášení závady.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Pozáruční servis

V pozáruční době nemá zákazník nárok na bezplatnou opravu. servis gastro zařízení

Náklady na dopravu spojené s opravou si zákazník hradí sám.

  • práce technika 350,- Kč bez DPH / hodina
  • doprava 7,- Kč bez DPH / km
  • + případné náhradní díly

Pozáruční servis provádíme i na zařízení, které nebylo zakoupeno u nás!

Servisní technik Vás bude kontaktovat nejpozději do 24 hodin od nahlášení závady.

V naléhavých případech servisní technik vyjíždí ihned po telefonickém nahlášení poruchy.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Servisní protokol - formulář
Zákazník (firma):
IČ:
Datum nahlášení závady:
Adresa servisu: *
Jméno objednávajícího: *
Telefon: *
E-mail: *
Název zařízení: *
Výrobní číslo:
Datum dodání výrobku:
Typ servisu: *
Číslo faktury:
Popis závady: *
Opište text z obrázku: *
 

Odesláním formuláře potvrzujete souhlas s následujícími podmínkami: V případě výjezdu servisního technika na opravu ke konečnému zákazníkovi a prokázání nezáruční opravy Vám budou tyto náklady na opravu účtovány dle platného ceníku servisních prací naší firmy.

 

ZmRlYmIyZ