FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Formulář pro reklamaci nefunkčního (vadného) zboží - ke stažení ve formátu pdf.


NEVZTAHUJE SE NA POŠKOZENÍ ZPŮSOBENÉ PŘEPRAVCEM!

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

1) Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

2) Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

a) má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné

b) se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá

c) zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy

d) je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti

e) zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů

_____________________________________________________________________________

Reklamační formulář on-line

Tento on-line reklamační formulář slouží pro reklamaci dodaného nefunkčního zboží, tak pro reklamaci zboží poškozeného přepravcem.

V případě reklamace on-line je nutné zaslat na e-mail info@rajgastronomie.cz také fotodokumetaci poškození.

Podrobné pravidla pro hlášení poškozeného zboží přepravcem naleznete ZDE.

Reklamační řád k nahlédnutí.

Upozornění:

Zboží k reklamaci předávejte vždy kompletní včetně příslušenství, předejdete tak prodloužení doby reklamace. Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží a/nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení, ledaže se jedná o znečistění obvyklé.